1. Waardebepaling
De eerste stap in het verkoopproces is de vrijblijvende waardebepaling. Wij komen graag bij je langs voor de eerste kennismaking, woningopname en om het plan van aanpak te bespreken. Wij komen altijd samen naar deze afspraak, ieder met hun eigen expertise. Na afloop ontvang je een woningwaarderapport van je woning. Plan nu een afspraak in voor de eerste stap: Gratis waardebepaling
Verkopen By Stabèl
Maak gebruik van onze unieke broer en zus combinatie en onze persoonlijke aanpak waarbij onze klanten ten alle tijden centraal staan. Kies je By Stabèl voor de verkoop van je woning dan kan je onder andere de volgende dienstverlening verwachten:
Verkoopgesprek (gratis)
Verkoopgesprek (gratis)
- Persoonlijke woning opname door twee makelaars met ieder hun eigen expertise;
- Uniek woningwaarderapport afgestemd op uw specifieke woning;
- Plan van aanpak voor verkoop (verkoopstrategie, doelgroepbepaling, tips en tricks);
- Het verkoop-klaar maken van uw woning inclusief eventuele styling;
- Professionele fotograaf (voor de beste presentatie van uw woning met o.a. foto's, 360 graden foto's, filmpje en een 3-D model van uw woning;
- Inmeten van de woning en bijgebouwen door een professionele partij inclusief NEN 2580 meetrapport en uitgebreide plattegronden;
- Indien gewenst en niet aanwezig verzorgen wij het energielabel welke verplicht aanwezig dient te zijn bij verkoop;
- De woning wordt naar wens geadverteerd op: Bystabel.nl, Funda.nl, Instagram, Facebook en Linkedin;
- Wij brengen uw woning onder de aandacht bij ons actuele zoekersbestand;
- Wij presenteren uw woning bij de meeste makelaars in de regio;
- Wij onderhouden goede contacten met bedrijven zoals o.a. Philips, ASML en DAF;
- Geïnteresseerde kandidaten brengen wij in contact met onze financieel adviseur zodat zij precies weten of de woning binnen hun financiële mogelijkheden past;
- Bezichtigen van de woning met kandidaat-kopers, onderhandelen met kandidaat-kopers en opmaken van de koopovereenkomst;
- Een open en transparante manier van communiceren;
- Wanneer er tussentijds geen bezichtigingen zijn, wordt u circa iedere 4 weken persoonlijk op de hoogte gehouden van de voortgang van de verkoop;
- Wij houden van korte lijntjes, persoonlijke aandacht en zijn 24/7 bereikbaar voor vragen;
- Full service begeleiding tot en met het notarieel transport.